Min kontakt med seriösa företag, del 3

Jag har tidigare beskrivit min kontakt med företaget Företagsfakta. Idag fick jag ett nytt kuvert. Jag såg fram emot att få öppna denna orderannullering, äntligen nöjd efter att ha utkämpat en strid i försäljningsträsket och vunnit!!

Min förvåning var stor när det inte var en annullering i kuvertet utan tvärtom en ny ordebekräftelse med ett  nytt ordernummer. Nu ringde jag upp Kundtjänst och pratade med Göran. Göran var mycket trevlig. Han sa att jag den 2 februari talat med deras säljare Viktor och därvid lagt en order på annonsering.

Sån tur att jag skrivit upp datum för kontakten och vad jag sagt till Viktor. ”Driver ni  med mig?”

Göran var en reko kille. Han trodde på mig (kanske har dom haft problem med säljaren Viktor tidigare?) och tog bort ordern och lovade en skriftlig annullering.

Missa inte den spännande fortsättningen! Kanske Viktor dyker upp och tjurar igen.

http://www.ordochhandling.se

Explore posts in the same categories: företagande, Kommunikation

Kommentera

