Jag bor i den lilla staden Boden

Bild på tändningsnyckel.

Där satt den!

Jag bor i Boden. Det är en liten stad. Ibland glömmer vi att låsa bilen där den står parkerad på uppfarten. Det är inget bekymmer, hittills har aldrig något blivit stulet.

I morse hittade jag inte bilnyckeln när jag skulle åka till jobbet. Jag fick ta reservnyckeln i stället. Väl inne i den nedisade bilen hittade jag bilnyckeln. I tändningslåset.

Jag bor i Boden.

http://www.ochhandling.se

Explore posts in the same categories: Viktiga tillkännagivanden

Kommentera

