Jag vill ha enkelt liv

Three is a crowd

Nu är det  nytt liv. Länge har husnyckeln fått hänga ensam på nyckelringen, men nu får den plötsligt sällskap av två till. En nyckel till kontoret i Luleå – bra påhitt att man får hyra skrivbord efter behov, tack Alice!

En nyckel till nya skrivateljén på A 8 – bra påhitt att medelålders kvinnor kan ha en kreativ ungdomsgård att hänga på – tack Ingegerd med flera för initiativet!

Nu är det nytt liv. Jag har köpt utrustning till ateljén för ett värde av 200 kr idag – skrivbord och två rottingstolar. Nu blir det fler ställen att besöka, fler ställen att sköta om, fler ställen att städa. Dessutom har jag hittat en övernattningslägenhet i Stockholm.

Hur gick det här till? Jag som ville ha enkelt liv, för att citera Rolf Börjlind. Det känns bara bra.

http://www.ordochhandling.se

Explore posts in the same categories: Viktiga tillkännagivanden

One Comment på “Jag vill ha enkelt liv”

  1. Bloggblad Says:

    Grattis!
    Det finns ett liknande kvinnokontorshus i Norrköping också, har jag förstått. Men än så länge är min firma så liten att den får ingå i den allmänna röran på skrivbordet.

    I dag blev jag klar med ett av höstens stora projekt… känns underbart. Visst, det blir många ändringar framöver, men jag är klar med det jobbigaste = grunden.


Kommentera

