Jag behöver ett kalasrum – genast!

Festande uppmaning

Frestande uppmaning

Följ uppmaningen – boka kalasrum nu! Jatack, ett kalasrum genast. Med saft och bullar och hoppborg och inget ansvar alls.

Jag kan vricka foten eller spilla saft på klänningen, men vad är det mot det inferno av punktlistor jag irrat runt i hela eftermiddagen. Jag försöker uppdatera min webb för att världen ska förstå att jag är på gång med företagandet igen och för att jag ska få lite nya uppdrag utan att sälja ihjäl mig.

Men det går tungt som i bakhalt spår och mycket klabbföre. Raderna hoppar, formateringsmallarna sviker mig och jag förstår inte hur jag ska lägga till nya länkar. Detta webbsystem är vatten över mitt huvud. Jag kan så lite att jag inte ens kan ringa till min programmerare och ställa vettiga frågor.

Ge mig ett kalasrum och låt mig smita undan några timmar!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

