En gyllene fredagsspricka

”There is a crack in everything, through which the light shines in.” Läste Ylva Eggehorn på radion imorse.

Just nu har jag en sådan spricka. Efter ett möte på landstinget och före min yogalektion, sitter jag i landstingshusets foajé och skickar några mail och ringer.

Här, just nu, i denna spricka av tid känner jag mig obunden och fri i hjärtat. Ingen vet, ingen kan nå mig eller ställa krav. Jag producerar det jag vill.

Den här helgen ska gå i kärlekens tecken.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

