Oemotståndliga entusiaster

Har Åke Holmberg varit framme?

Har Åke Holmberg varit framme?

Låt mig bara få göra lite gratisreklam för oemotståndliga Malmöföretaget National Pen som jag köpte 50 pennor av för några år sedan. Därefter har de oförtrutet ett par gånger per år skickat mig provexemplar av sina varor. Hela familjens behov av pennor, ficklampor och karbinhakar har fyllts av National Pen. Allt är inte snyggt, det ska gudarna veta, men allt fungerar och duger till att skriva veckans inköpslista med (ja, kanske inte ficklampan då, men alla pennor!).

Hör bara den charmiga inledningsmeningen: ”JA! Vänligen framskynda min order av laserpräglade CONTINENTAL PENNOR. Sänd fakturan senare. Min tillfredsställelse är 100% garanterad”.

Visst kommer man att tänka på herr Omar i öknen?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Kommentera

